חיפוש כרטיסים

המבוקשים ביותר ב ניו יורק

המבוקשים ביותר ב פריז

המבוקשים ביותר ב לונדון

המבוקשים ביותר ב ברלין

לקוחות מרוצים

ארגון הצדקה של Ticmate

למארגנים

Ticmate - אנחנו נהפוך את האירוע שלכם בינלאומי!
נוסד בשנת 2006, הרעיון העסקי של Ticmate והמטרה הוא להפוך את החברה למובילה באירופה מכירות בינלאומיות של כרטיסים וטיולים לסוגים שונים של אירועים. השלב הראשון של תהליך ההשקה היה יצירת LondonMusicals.co.il. ההתרחבות הייתה מהירה והצלחה היא כבר מציאות. www.LondonMusicals.co.il זמין כעת בעשר שפות שונות בלמעלה מארבעים מדינות, עם חלוקה שווה של מכירות כרטיסים בכל השווקים.

Ticmate היה גם היוזם של כוכב תכנית המציאות בווסט אנד בTV3 של השבדי, שבו המנצח זכה בחלק הנשי הראשי במחזמר של מונטי פייתון, Spamalot, שיחק בווסט אנד בלונדון בשנת 2008/09.
אנחנו שואפים כל הזמן כדי למצוא ולפתח פרויקטים חדשים.

האם אתה המפיק של אירוע עם פוטנציאל בינלאומי?
ואז צור קשר, אנחנו נעזור לך להגיע לקהל רחב יותר.

Ticmate עובד עם אירועים בשלושה שלבים:

לפני
בשיתוף פעולה הדוק עם מפיק אירוע, מחקר והמיפוי מתבצע למצוא הקהל הבינלאומי המתאים ביותר. לאחר מכן, אסטרטגיה ותכנית פעולה נמשכת עד להגיע בהצלחה קבוצת היעד שנבחר ולהקים את האירוע ברמה בינלאומית.

במהלך
שיווק בינלאומי חיזוק אפקטיבי של המכירות ואירועי כרטיסים, בתורו ליצור מכירות נוספות ולשים את האירוע על המפה העולמית. זה יכול לכלול דברים כמו אתרי אינטרנט תפורים וקישורים ממומנים באינטרנט בשפות מקומיות. Ticmate גם יש לו ניסיון של הקמת עסקות שיתוף פעולה בלעדית עם סוכני נסיעות, סוכנויות תיירות וארגונים רלוונטיים אחרים, תוכניות טלביזיה ודומים. גוגל היא באמצעות Ticmate כמקרה מבחן על איך לנצל את ההצלחה ב-AdWords.

לאחר
התוצאות של הפרויקט מוערכות באמצעות מדידה מדויקת, עבודה נרחבת מעקב של הקהל הבינלאומי, וניתוחים ספציפיים למדינה עד לרמת המחוז. מידע זה הוא בעל ערך מאוד כאשר, למשל, מתכנן סיורים בינלאומיים, תכנון היצוא של מחזות זמר בברודווי מחוץ או בווסט אנד, וכו '

החלוצים בתוך אירועים בינלאומיים

בTicmate, אנו יכולים לראות מגמה ברורה מפגינה עניין מוגבר באירועים בינלאומיים בשנים הקרובות. זה כבר די ברור, לא פחות מסכום הריבית בחברת הבת שלנו, מחזות זמר בלונדון, על פני תקופה קצרה מאוד של זמן. השוק כולל לאירועי חיים הולך וגודל מדי שנה בהתמדה. לדוגמה, בשנת 2007 שיא חדש נקבע בווסט אנד בלונדון, עם יותר מ 13.6 מיליון אנשים שנכחו, ראה הודעה לעיתונות. מגמה זו התחזקה על ידי המחקר של IPK בי , באמצעות סקרים, הוכיח כי מסעות אירוע, כלומר אנשים הנוסעים לאירועי תרבות וספורט, הוא המגזר בעל צמיחה המהירה ביותר בתעשיית הנסיעות.

מגמות גם מראות שזה אירוע וחוויה שהוא בקביעת יעדי הנסיעות יותר ויותר ממשיים. בינתיים, עד עכשיו, הידע וsystemization בכלל להגיע ללקוחות בינלאומיים על אירועים חדשים יש בדרך כלל נפלו קצר בתעשייה. זה מקום שבי Ticmate רואה פוטנציאל גדול.

פתרונות ייחודיים בשילוב עם ניסיון של שנים

יש Ticmate הרשת של שיווק בינלאומי וערוצי מכירות שלה. הפלטפורמה שלנו תוכננה במיוחד הטכנית, בשילוב עם הניסיון ארוך שנים שלנו וידע, יוצרת עניין סביבו, ומוצאת לקהל, אירועים בינלאומיים כגון מחזות זמר, אופרות, קברטים, אירועי ספורט וקונצרטים. בעתיד, הלקוחות שלנו יוכלו להזמין את הטיסה שלהם, מלון ואפילו את הארוחות שלהם מבלי לעזוב את אתרי האינטרנט שלנו.

ניסיון עשיר במכירות כרטיסים ואירועים

המייסד ומנהל Ticmate בעלים, מרקוס Moeschlin, יש שפע של ניסיון במכירת כרטיסים לאירועים בינלאומיים. הוא היה אחד מהיוזמים של רשת כרטיסים הגלובלית, שבו קנו 22 מדינות ומכרו כרטיסים לאירועים בינלאומיים מכל אחד אחר. בנוסף, הוא עבד עם כמה הפקות ספציפיות. מרקוס היה, למשל, אחראי על ההשקה השבדית של פיטר Jöback במיס סייגון ופטרה נילסן בשיקגו מוזיקלית, שניהם הופיעו בלונדון. לדברי סו Uings בקמרון מקינטוש, בתקופה זו 30% מאנשים בקהל היו מבקרים שוודים.

כתוצאה מכך, מרקוס Moeschlin גם השיק את הרעיון ששוודי צריך לשכור, ולמלא, רויאל אלברט הול בלונדון עם בני ארצם. רוברט ולס אהב את ההצעה הזאת ומוכנה שיתוף פעולה שהובילה לולס מילוי רויאל אלברט הול שלוש שנים ברציפות, ורוב הקהל הגיע משוודיה.

ליצור קשר עם

האם אתה מחפש מפיקת אירועים כדי להגיע לקהל בינלאומי? E-mail international.event ב{ {}} ובואו לקבל מדבר.